Kooli lugu

Kooli missioon
Luua tähenduslik keskkond, kus õppimine on eluline, väärtustatud on koostöö ning iga inimene tunneb end olulise koolipere ja kogukonna liikmena. Meie kool toetab iga lapse julgust, loovust ja enesekindlust, et ta saaks kujundada oma ainulaadset teekonda kiiresti muutuvas maailmas.

Kooli visioon
Raadi Põhikool on kogukonda ühendav ja inspireeriva õpikeskkonnaga kool, kus kasvavad vastutustundlikud, loovad ja hoolivad inimesed. Siit algab tee tulevikku, kus igaüks tunneb oma rolli nii kogukonnas kui ka laiemas maailmas.
Kooli väärtused
Loomulikult tähenduslik
Lapsed õpivad kōige paremini siis, kui see, mida nad teevad, on neile oluline ja huvitav. Meie lasteaias ja koolis saab õppimine
alguse küsimustest, mida lapsed ise esitavad ja ōpetaja ülesanne on toetada neid teel tähenduseni.
Loomulikult loov
Loovus on rohkem kui kunstitund voi käsitöö. Meie jaoks tähendab loovus lapse õigust mõelda isemoodi, katsetada, eksida ja leida uusi seoseid. Meie lasteaias ja koolis saavad lapsed õppida mitut moodi ja väljendada oma mōtteid nii pildi, liikumise, sōna kui ka tegude kaudu. Õpetaja ei otsi „ōigeid“ vastuseid, vaid avab vōimalusi.
Loomulikult koostöö
Meie ei õpi üksinda – meie õpime koos. Koostöö tähendab kuulamist, märkamist, kaasamist ja vastutuse jagamist. Meie lasteaias ja koolis ōpivad lapsed juba esimestest päevadest, kuidas arutleda, otsustada ja
tegutseda koos. Ka õpetajad töötavad meeskonnana, et
luua ühtne, hooliv ja jagatud koolikultuur.
Loomulik tasakaal
Tasakaal on kooskōla keha ja vaimu vahel, liikumise ja mōtlemise, pingutuse ja puhkuse vahel. Meie kooli päev ja ōpikeskkond on loodud nii, et laps ei väsiks, vaid kasvaks. Liikumine, loodus, ōppimisrütmid ja emotsionaalne tugi – kõik see toetab, et laps tunneks end hästi ja tahaks õppida.

Meie tulemuslikkuse kriteeriumid
- Raadi Põhikooli lapsed tunnevad, et nende anded ja huvid on märgatud ja toetatud, saavad aru, et õppimine peab olema parajalt raske, oskavad õppida, ja mõistavad, et nende panus on kogukonnale oluline.
- Raadi Põhikooli õpetajad on hoolivad ja sõbralikud, toetavad iga lapse arengut, õpivad ise ja kasutavad tõenduspõhiseid praktikaid ning teevad koostööd.
- Lapsevanemad ja teised kogukonna liikmed toetavad oma lapsi, tunnevad end kaasatuna ja hoituna, usaldavad kooli ja on valmis panustama lasteaia ja kooli arengusse.