Raadi Põhikool lähtub õppe korraldamisel põhimõttest, et iga laps on ainulaadne. Lapse esmane abistaja ja nõustaja on klassi- või rühmaõpetaja, kes jälgib lapse arengut ja toimetulekut koolis või lasteaias ning kohandab õpet vastavalt lapse vajadustele. Kool nõustab vajadusel lapsevanemat lapse arengu toetamiseks. Tulenevalt lapse individuaalsest vajadusest tagatakse lapsele võimetekohane õpe ja vajalik tugi õpetajate ja tugispetsialistide koostöös.
Üldine tugi
Lasteaias koostatakse lapsele vajadusel koostöös rühmaõpetajate, tugispetsialistide ja lapsevanematega lapsele “Individuaalne arenduskava” (IAK).
Koolis määratakse vajadusel õpilasele alljärgnevast loetelust sobiv tugi:
Määratakse õpilane lapsevanema nõusolekul ja direktori käskkirjaga õpiabirühma.
Avatakse õpilasele “Individuaalse arengu jälgimise kaart” (IAJK), mille eesmärgiks on selgitada välja õpi- ja/või käitusmiraskused. Kaardi avamisest teavitatakse ka lapsevanemat.
Koostatakse õpilasele lapsevanema nõusolekul “Käitumise tugikava”, mille eesmärk on toetada õpilase sotsiaalsete oskuste arendamist teda ümbritsevas võrgustikus (kooli ja kodu koostöös) positiivse tagasiside ning eduelamuse kogemise abil.
Koostatakse lapsevanema nõusolekul “Individuaalne õppekava” (IÕK), mida rakendatakse oluliselt erinevate oskuste, vajaduste ja/või võimetega õpilaste puhul.
Üldise toega õpilase arengu jälgimine jätkub pidevalt ning IAJK täiendamine toimub õpetajate ja tugimeeskonna koostöös kaks korda aastas.
Tõhustatud tugi ja eritugi
Kui kooli tagatud üldine tugi ei anna õpilase arenguks soovitud tulemusi, siis võib rakendada koolivälise nõustamismeeskonna soovitusel tõhustatud tuge või erituge.