Jäta menüü vahele

Hindamise põhimõtted

Esimeses kooliastmes numbrilisi hindeid ei panda, vaid kasutatakse sõnalisi hinnanguid. Õpilasele antakse suulist ja kirjalikku tagasisidet, tunnustades edusamme õppimises ning juhtides tähelepanu arenguvõimalustele. Õpilased hindavad ennast suuliselt ja kirjalikult ning püstitavad järgnevateks õpinguperioodideks eesmärke.

Kaks korda õppeaastas (I poolaasta lõpul jaanuaris ja II poolaasta lõpul juunis) saavad esimese kooliastme õpilased oma teadmiste, oskuste ja hoiakute kohta kokkuvõtva kirjeldava tagasiside.

1.–3. klassi õpilased sooritavad kaks korda õppeaastas poolaastatööd eesti keeles, matemaatikas ja loodusõpetuses. Poolaastatöö tulemus näidatakse %-dena. Poolaastatööde eesmärk on võimaldada õpilasel süstematiseerida oma teadmisi terviku loomiseks ja anda õpetajale informatsiooni õpilaste edasijõudmise kohta.